mandag den 8. november 2010

Jule Kähleri i mit køkken

I forrige uge fik jeg mine skønne Kähler Avvento julestager med posten. Jeg har sukket over disse stager siden jeg så dem her helt tilbage i august, og nu står de endelig og pryder mit spisebord i køkkenet - som den første lille flig af jul, der har sneget sig ind i mit hjem.


De har fået selskab af et par lotusstager og en lille vintage bambi.


Stagerne er ret så populære og er vist allerede totalt udsolgte, men hvis du har heldet med dig, så kan du få fingrene i et sæt lige her.

15 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud med den lille bambi!
    Jeg har fået nogle reserveret, for de er så fine. Men sig mig, løber der stearin ned på stagerne?

    SvarSlet
  2. de er så sød de der små julegranstager :)

    SvarSlet
  3. Så fint, så fint :) Fine farger, og så søtt med den lille bambien :)

    Marit

    SvarSlet
  4. Juletræ stagerne har jeg også kigget langt efter! De er simpelthen så fine. Og da jeg nok ikke kan satse alle mine heste på at vinde Lis' give-away, så må jeg vist også hellere komme ud af starthullerne og få dem bestilt.

    SvarSlet
  5. De er så smukke...
    Jeg har faktisk været så heldig at få fingrene i en enkelt - venter den med posten en af dagene - og jeg håber den kommer til at pynte selvom den står alene, for det ser så fint ud med alle fire slags samlet.

    Kh. Maria

    SvarSlet
  6. Jeg har også forkählet mig med sådan et sæt :-)

    SvarSlet
  7. Kult, kult og cool! Vi håper det er greit at vi har linket til deg ang Moonkidsklærna og den kule blogen. Vår absolutte favoritt, og det er ikke til å spøke med:)

    Vi ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlet
  8. Åh, de er så lækre og jeg GLÆDER mig også til min post banker på med mine stager:)

    og TAK for link - jeg nyder alle de fine julehilsner, der kommer ind. Det er ret rørende læsning.

    KH
    Lis

    SvarSlet
  9. Ihh, hvor er du heldig. Dem har jeg også sukket længe efter - og må nok sukke lidt endnu ;)

    SvarSlet
  10. Eeeej hvor ser det bare skønt og hyggeligt ud Ulla....det er jo ren jule idyl - i love it!!!

    Og farverne passer jo perfekt sammen med det skønne tapet i baggrunden og den fine lille Bambi:-)

    Du har bare sans for smukke detaljer:-)

    Knus Malene

    SvarSlet
  11. de er bare så lækre de kähler stager...... og rigtig flot er lotustagerne og den søde bambi
    kh

    SvarSlet
  12. De er fantastiske. Jeg har lige modtaget dem jeg vandt i en give away forleden.Jeg Kähler for dem
    (o:
    Det ser også hyggeligt ud med den lille bambi.

    SvarSlet
  13. Skøn lille udstilling - der ser så fint ud!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.